maandag 16 april 2012

at HOME!

Afgelopen februari op een ijzige koude dag stonden 2 zonnetjes met een warm hart in mijn huis een reportage te maken: Linda van der Ham en Carolien Coehorst. Hier het resultaat:







En opeens staat ie in de voorjaarspecial van at Home: een mooie reportage (van maar liefst 6 pagina's) over mij en mijn papierwerk. Met mooie foto's van Carolien Coehorst en tekst van Nicolette Kuijlaars! Ren naar de winkel en kopen die voorjaarspecial!





  On a freezing cold februari day I had 2 sunny persons with a warm heart in my house making this report: Linda van Ham (styling) and Carolien Coehorst (photo's)! See the result above:


Yesss! The spring special of at Home just published a brandnew report( with 6 full pages!) about me and my paper work. With beautiful photo's from Carolien Coehorst and tekst from Nicolette Kuijlaars! Run to the store and buy that beautiful special!


7 opmerkingen:

  1. Beste Julie, ik ken je niet, maar ik vind je werk geweldig. Ik werd blij van de reportage in de Ariadne, en van het filmpje van Feito com Amor. Volgens mij ben je ook nog eens een leuk mens, je hebt in ieder geval een fijne uitstraling ;-) Ik ben fan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank allemaal voor de lieve woorden. En dank ook Prentje voor je ontzettend lieve woorden.. bloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat gelezen...wat maak jij prachtige dingen seg!!!

    BeantwoordenVerwijderen