dinsdag 19 november 2013

Kabas - Kerstmarkt


In september bewonderde en ik kocht ik werk van Sofie Geerts, van Hi (hutsepot illustraties) Mooi, fris werk. Lief, maar niet té. En met veel geel... een van mijn favoriete kleuren. Oja, er figureren ook nogal eens wat circus-mensen in haar werk. Je begrijpt dat ik een groot fan ben geworden!




Deze kocht ik als prentje en hangt al bijna in baby A.'s kamer. Dit plaatje pinde ik van Sofie's Pinterest.

Nu is Sofie één van de drie drijvende krachten achter Kabas, een marktje zo vlak voor de Kerst, waarbij je bij een heleboel creatievelingen kadootjes voor de feestdagen kunt inslaan. Ook ik sta op Kabas, en sla speciaal daarvoor nog aan het turbo-werken om ervoor te zorgen dat ook mijn kraampje volgeladen is met moois. Moois waar je hebberig van wordt, voor mooie prijsjes.

Vorig jaar zag ik al zo'n mooi plaatje voorbij komen op FB, twitter etc. Dit is je kans om te zorgen dat het geld wat je uitgeeft aan kadootjes, bij echte mensen terecht komt.  





Laatst kreeg ik bijzonder nieuws van de uitgeverij: De kerstwens van Raffie (prentenboek wat vorig jaar uitkwam) wordt vertaald in het Koreaans! Ik ben benieuwd hoe dat boek er uit gaat zien, met al die vreemde leestekens... De Nederlandse versie neem ik in elk geval mee naar Turnhout. Kan ook gesigneerd worden!
Grappige persfoto zien? Hier klikken dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten