zaterdag 2 november 2013

Babies 1



In de afgelopen jaren werd ik meerdere malen gevraagd om een ontwerp te maken voor een heel bijzonder moment in iemands leven: als aankondiging van een nieuwe baby!





Voor elk kaartje maak ik graag iets unieks, iets wat er nog niet eerder was en ook iets wat bij de ouders past. Ik heb ondertussen wat ontwerpen bij elkaar verzameld om een beeld te geven van de ontwerpen.





In elk kaartje zitten de wensen of verhalen van de ouders verwerkt tot een echt Image de Julie ontwerp. Soms met een gemengde boodschap, soms met flink veel roze voor de liefhebbers, en soms met een accordeon spelende beer op een geel krukje. Over de laatste in een ander blogje meer.




Maar goed. De collectie kaartjes groeit gestaag. Een aantal ontwerpen zijn alweer gemaakt, maar wachten braaf totdat de baby er zelf ook is. Want hoe graag ik het kaartje met jullie hier zou willen delen: ik wacht totdat de baby zichzelf aandient.





En voor degene die ook graag een geboortekaartje wil: neem alsjeblieft contact met me op. Ik spreek via mail/telefoon graag het proces met je door. Dan weet je wat je kunt verwachten.

info@imagedejulie.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten