zaterdag 2 november 2013

Babies 2

Deze zomer maakte ik een bijzonder geboortekaart voor een oude vriend van me.
Hij: muzikant
Zij: danseres

En samen hebben ze iets moois gemaakt. Met een hele mooie naam. Ik heb het zelf gezien.




Het origineel lijstte ik in, en gaf dat aan ze.
Het digitale origineel ging verloren door een inbraak in ons huis,waarbij mijn computer werd meegenomen. De back up had ik na de verhuizing nog niet geinstalleerd, maar volledige rampspoed werd me onthouden: de inbraak vond pas plaats NA dat het kaartje naar de drukker was.

De lage resolutie bestanden had ik nog in ons mailcontact staan. En daar genieten we hierboven van.








De HEMA heeft een hele mooie lijst in de collectie, die fijn is voor mijn collagewerk wat een klein beetje diepte heeft. Hierdoor wordt het niet plat tegen het glas aan gedrukt, maar zie je goed hoe het origineel in elkaar steekt. Inclusief de lijmvlekken, kattenharen en vieze vingers.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten