donderdag 27 maart 2014

Groens


Had al bijna een jaar een kadobon van de Intratuin liggen, zaterdag heb ik mijzelf daarmee verwend. Een mooi boeketje, een miniplantje voor in de glazen geometrische hanger van de Kringloop en een kleurig plantje voor in mijn Ikea hangpot. Oke, en een zak koemestkorrels voor de (nog aan te leggen moes-) tuin, maar dat zie ik niet als verwennerij. Dat boeketje bloemen is trouwens gemengd met wat imitatiebloemen van de Ikea, dat zag ik bij vriendinnetje Karlijn en zag er mega-super-deluxe uit.


De blauwe week is trouwens verdrongen door wat groens, meer mijn kleur.


4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. He Anneke, geen Instagram, maar Hipstamatic. En zwaar fan van de mooie kiekjes die je ermee kunt maken (maar niet altijd scherp, blijkt op de grote monitor..)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. bijzondere kleuren heeft dat plantje! En het was maar 1,49 :D Ongeloofelijk!

      Verwijderen